Жіночі піжами та одяг для дому з новорічною символікою

Жіночі піжами та одяг для дому з новорічною символікою

Щороку вже з початку грудня магазини завалюють нас новорічними іграшками та декором і ми, сидячи у теплих піжамах, обираємо, що комусь купити, а друзі та знайомі всі як один починають скаржитися на відсутність святкового настрою. Скільки разів ви чули такі скиглення — особливо у соцмережах? Звісно, можна перетворити це на чергову святкову традицію. Але набагато краще рішення — не чекати, доки на вашій вулиці перекинеться вантажівка з чарами, а створювати атмосферу власноруч. І не останню роль у цьому відіграє одяг.

  1. Різдво на піжамах: трохи історії
  2. Жіноча піжама у стилі Jingle Bell: основні правила
  3. «Уніформа» для всієї родини: жіночі піжами, чоловічі та дитячі
  4. Чоловічий різдвяний home style: піжами та комплекти для дому

Недарма у голлівудських різдвяних фільмах герої ні-ні, та й одягнуть светри з оленями, Санта-Клаусами або тематичними написами. Існує навіть окреме поняття «потворного різдвяного светра» (ugly Christmas sweater). Втім, так кажуть скоріше жартома, і на Заході він асоціюється зі святом так само як у нас — мандарини з Новим роком.

Різдво на піжамах: трохи історії

Вперше про різдвяні светри й піжами заговорили у США у 1950-х роках. Виробники вовняних речей називали їх «светри Jingle Bell» і рекламували як «такі самі, що сплела вам до свята бабуся». Проте комерційного успіху задум не мав. По-перше, светри та жилетки у кольоровій гамі «вирви око» викликали у покупців скоріше іронію, ніж захоплення, по-друге, існувала думка, що бабусі з подібним хендмейдом поралися краще.

Перший сплеск популярності светрів припав на 80-ті — завдяки численним комедіям, де подібні піжами носили найкумедніші персонажі. Саме цей чинник зробив різдвяні светри святковим антистресом — чимось, що завжди викликає посмішку. Так поступово сформувалася звичка одягати светри Jingle Bell на родинні вечірки й навіть на корпоративи. Тим часом у Великій Британії та Ірландії різдвяні светри почали вдягати телеведучі на ефіри ток-шоу.

Друга хвиля популярності розпочалася на 2000-х після прем’єри фільму «Щоденник Бріджит Джонс»: розгублений персонаж Коліна Ферта у светрі з оленем став просто-таки став мемом.

Знову набувають популярності тематичні вечірки з дрес-кодом у вигляді принтованих піжам та «потворних» светрів. Такий одяг додають у свій асортимент бренди спочатку мас-маркету, а тоді й люксові. Поступово це перетворилося на тренд навіть у світі високої моди: у 2007 році Стелла Маккартні продемонструвала на подіумі чорно-червоний светр з альпійським візерунком та ведмедем. Далі цю естафету перехопили Givenchy та Dolce & Gabbana. А у 2010-х у светри стали масово одягатися селебріті. Ведучий американського телешоу Джиммі Феллон навіть запустив рубрику «12 днів різдвяних светрів», яка виходить і досі.

Наші люди до різдвяних светрів ставляться значно спокійніше. Проте останні кілька років існує інша тенденція — на тематичні жіночі піжами та домашній одяг. Воно й не дивно: люди почали більше часу проводити вдома, і навіть на новорічні свята частіше надають перевагу вечіркам по типу піжамних. Люди звикають до знаку рівності між поняттями «святкова атмосфера» та «домашня атмосфера». Отже, давайте навчимося творити її за допомогою комфортного вбрання.

Жіноча піжама у стилі Jingle Bell: основні правила

Головна особливість стилю — наявність хоча б двох з трьох традиційно різдвяних кольорів: червоного, білого та зеленого. Проте у перекладі цих правил на домашньо-піжамний look зелений колір втрачає позиції. У продажу ми найчастіше бачимо червоні або червоно-білі речі з делікатними, некричущими малюнками.

Також обов’язково мають бути святкові мотиви (один чи у поєднанні) — прикрашена ялинка, олень, сніжинка, сніговик, льодяник, санта-клаус чи його капелюх. Цікавий момент: бренди випускають в одному дизайні цілі колекції, наприклад, халат, сорочку та пару видів піжам. Це дозволяє комбінувати речі між собою й урізноманітнити навіть домашній гардероб. Деякі виробники пропонують у різдвяних колекціях навіть піжами з шортами та футболками — хоча для таких треба бути справжнім оптимістом щодо опалення.

Якщо говорити про светри, то найепатажніші версії можуть бути прикрашені помпонами, справжніми дзвіночками або навіть діодними вогниками, що працюють від батарейок. Мабуть, ви вже облизнулися на останній варіант? Але скажу одразу: до піжам та домашніх комбінезонів ці деталі додають дуже рідко. Дзвіночки, до речі не дозволяють тихцем бігати до холодильника по ночах.

«Уніформа» для всієї родини: жіночі піжами, чоловічі та дитячі

Примітна особливість піжамного Різдва — колекції family look, які найяскравіше підкреслюють сімейність цих свят. Тут бренди вдаються до різних ходів. Наприклад, італійський Enrico Covery стилізував класичні червоно-картаті піжами, детально розписавши на них, хто є королем, королевою, принцом та принцесою Різдва.

А польський Sensis використав однаковий малюнок у піжамах для дівчат та жінок, давши дорослим змогу знову відчути себе дітьми. Цьогоріч компанія освіжила поняття святкового принта, створивши оригінального персонажа — новорічну панду.

Врешті, деякі виробники відходять від стереотипної різдвяної гами, створюючи колекції, де на приналежність до свята вказують лише м’які нюанси. Святкові малюнки тут можуть бути невеликими та монохромними, а написи — наближеними до зимової тематики (наприклад, «Найкраща пора року»). Вони вдало комбінуються з традиційними домашніми принтами, нібито натякаючи, що Різдво — це насамперед дім.

До такого «звичайного» одягу якнайкраще пасують трусики з різдвяним принтом, наприклад, від українського бренду Mememe.

Чоловічий різдвяний home style: піжами та комплекти для дому

А ось це, як кажуть, питання з зірочкою. Якщо у Штатах та Європі чоловічі різдвяні піжами — поширене явище, то у наших магазинах речі подібного плану зустрічаються доволі рідко. І звісно, вони імпортні. Серед європейських брендів найчастіше з різдвяними піжамами експериментують італійці (а ми пам’ятаємо, що італійські чоловіки набагато більш схильні до яскравих барв у одязі, ніж українські).

Інша справа — чоловічі труси та шкарпетки з принтами. Серед наших козаків вони користуються чималим попитом, і святкові малюнки — не виключення. З чим це пов’язано? Загадка. Можливо, зі звичкою чоловіків ховати справжні емоції за стіною брутальності — так само вони можуть ховати боксери з пряничними чоловічками під строгим костюмом. Що ж, дівчата, тепер ви все знаєте, і робіть із цією інформацією, що хочете. А краще не заглиблюватися у психологічний аналіз, а подарувати коханому набір від улюбленого бренду. Це, зокрема, це продукція турецького бренду John Frank та польського Cornette. Різдвяні колекції вони оновлюють щороку.

Бажаю вам зустріти новорічні свята у спокої, гармонії та неодмінно — із правильним настроєм!

Додати коментар

Ваш адрес email не будет опубликован.