Бренди, які підтримують Україну. Lormar: вічна пристрасть до краси

Чи доречне під час війни бажання жінки бути привабливою? Хтось скаже: «Хіба людям зараз до краси, коли щодня доводиться долати труднощі?» Але після таких слів згадується мода на червону помаду у США 40-х років, виставлена у музеї крихітна пляшечка парфумів жительки блокадного Ленінграду та ще багато подібних прикладів. Отже, звичні для нас атрибути жіночності не просто «на часі» або «не на часі»- вони життєво необхідні.  

Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/75344/

Зараз ця жіночність — болюче яскрава, як час, у який ми живемо. Вона може виявлятися у кольорі макіяжу, насиченості парфумів, примхливих фасонах одягу. І справжніми спеціалістками у сфері сліпучої жіночності є італійки. Особливо цікавою є їхня манера носити білизну. Розглянемо особливості італійського стилю на прикладі бренду Lormar.

Трохи історії

Марка Lormar народилася у 1971 році у Карпі, містечку неподалік від Модени. Цей регіон з давній часів славився своїми корсетами та білизною тонкої роботи. У Карпі жили засновники бренду Феличе Мартінеллі та Карла Скаккетті. Спочатку вони мали у розпорядженні лише невелику корсетну майстерню. Проте підприємство дуже швидко зростало і набувало популярності, а у 80-х її асортимент уже охоплював увесь спектр спідньої білизни. І вже покупці з усієї Італії цінували продукцію фірми за якість та оригінальний дизайн.

Проте тандем «Мартінеллі-Скаккетті» не збирався зупинятися на цих досягненнях. Вони розпочали активну кампанію із глобального розширення, на яку очікував успіх. Так, до початку 2000-х Lormar уже міг похвалитися експортом своєї продукції до 20 країн світу.  За рахунок збільшення числа іноземних покупців очікувано виникло підвищення попиту та  питання розширення виробництва, для чого у 2000 році у Карпі було відкрито ще одну фабрику, там же розташувалася і нова штаб-квартира. 

Через рік число працівників перевищило 400, а сам Lormar став торговельною групою.

У 2006 році було вирішено доповнити асортимент лінією купальників та пляжного одягу, ще через рік до них приєдналися одяг для дому та сну, а у 2009 році побачила світ нова колекція  Bio Natural. У 2010 році компанія пополнила своє портфоліо ще трьома брендами: Infiore, Chiaro di luna и Sollievo. А наразі Lormar виробляє понад 8 мільйонів найменувань білизни та одягу.

Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/70010/ та 
https://www.intimo.com.ua/goods/70011/

Вибір білизни як жіноча філософія

Якщо ви послухаєте, як описують свою роботу самі творці Lormar, ви зрозумієте філософію носіння спідньої білизни усіх італійок. «Не існує краси заради неї самої. І не може бути чуттєвості без форми  та  комфорту», — пишуть засновники бренду на офіційному сайті. А ще вони стверджують, що допомагають жінкам вдосконалити їхні тіла, підкреслювати кожен вигин та сантиметр згідно з суто італійським стилем.

Здавалося б, яка там може бути філософія — одягнула та пішла собі. І взагалі, хто там бачитиме вашу білизну? «Як хто? Я!» — відповість вам будь-яка сеньора чи сеньорина. Пікантна складова гардеробу надає їм упевненості у собі і дозволяє завжди бути у всеозброєнні. Найбільш популярною серед італійок є мереживна, шовкова та атласна білизна (або виготовлена з матеріалів з атласним блиском).

Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/60531/?c=36520&s=34 та 
https://www.intimo.com.ua/goods/59492/?c=36528&s=519&vcf=1&

І ці категорії не обмежуються бюстгальтерами та трусиками. У розпорядженні темпераментних красунь є безліч різновидів: боді, комбінації, корсети, пояси з підвязками. Як бачите, жінки переконані, що ефектність образу живе не тільки зовні, але і всередині.|

Усе найкраще – на видноті

Але і це ще не все. Коли італійка каже, що тільки вона бачитиме куплену нею білизну, то, звісно, трохи лукавить. Насправді, якщо дозволить погода і fashion-задум, деякі деталі цієї білизни спостерігатиме половина умовного Риму або Мілану.

Справа у тому, що більшість італійок надають перевагу багатошаровому стилю у одязі — і вони мали цю схильність ще задовго до того, як це стало світовим мейнстрімом. Цікаво, що білизна може бути не просто важливою складовою такого образу, а й головним акцентом. Саме так: якщо ми говоримо про багатошаровість по-італійськи, то це якраз той випадок, коли увесь look може підбиратися, скажімо, під бюстгальтер. 

Ще одна італійська любов — асиметричний крій. Мереживні бретелі бюстгальтера чи майки, які виглядають з-під блузки або туніки, спадаючої з одного плеча — такий модний хід ви побачите у італійки будь-якого віку. 

Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/49562/

Більш «строгий» міський варіант — легкий жакет, кардиган або сорочка, недбало накинуті поверх короткого топа або бралета.

Інколи навпаки — прозорі топи одягаються поверх сорочок. Але літня мода є постійним балансом прозорого та непрозорого, довгого та короткого, скромного та відвертого. 


Ставка на неочікувані поєднання

І речі Lormar чудово вписуються у зазначений вище концепт. Дизайнери люблять поєднувати комфорт та естетику, а також грати з пропорціями. 

Тут може комбінуватися все, що завгодно: деталі, текстури, матеріали… Є, наприклад, серія комплектів, де у бюстгальтерах імітується двошаровість: ніби на один, ажурний одягли другий, щільний. Такий дизайн можна назвати навіть артистичним, він передбачає, що на нього дивитимуться, що його розглядатимуть! 

Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/70070/

Та ж історія з мереживними топами-бра на широких бретелях. Вони вже не один рік з’являються у колекціях бренду у кількох різновидах. І не виключаю, що їх із самого початку проектували не лише як білизну, а як універсальні моделі.

Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/60300/
https://www.intimo.com.ua/goods/54030/
https://www.intimo.com.ua/goods/60531/

Ще одна доволі ризикована комбінація — мереживо та «куряча лапка». Малюнок, характерний переважно для офісних костюмів дизайнери заіграшки розміщують на ліфах та трусиках. А серед нових боді є й моделі, частково пошиті з сітки у «лапку». Тут спостерігаємо такий собі меседж про двоїстість жіночої натури: досить розкута для хитровигаданої білизни, але завжди може налаштуватися на серйозний лад. Хоча хто гарантує, що таку білизну носять саме у офіс? Проте ніхто цього й не заперечує.

Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/56964/

І ці тенденції прослідковуються в усіх лінійках Lormar. Піжама, сорочка домашній костюм або сукня — вони завжди задумані та пошиті так, що у них можна вийти навіть на вуличну вечірку. Тобто почуватися елегантною можна 24/7 і навіть уві сні! І так: те, що ви бачите на фото знизу — це дійсно нічна сорочка.

Джерело https://www.intimo.com.ua/goods/59544/

Що вже казати про купальники та пляжний одяг, де грайливість у принтах та фасонах дозволяється за замовчуванням!

Джерело https://www.intimo.com.ua/goods/59627/

Загалом, нам є що перейняти у італійок. Їхні козирні карти – легкість, талант сполучати непоєднуване, вміння експериментувати та дбати передусім про себе, незалежно від думки оточуючих. Любити себе, випромінювати внутрішню впевненість і вже потім прагнути сподобатися іншим. 

Можливо, це і є та сама краса, яка врешті-решт врятує світ.

Залишайтеся сильними та стильними!
Ваша Капризуля

Найкращі моделі Lormar для улюблених Клієнтів

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.