Бренди, що підтримують Україну. Leilieve: життя як подіум

Сьогодні ми продовжимо розмову про виробників білизни з Італії. Як ви розумієте, брендів у цій країні дуже багато: кожен має свій стиль та свої особливості. Але є нюанс, який їх об’єднує. Значна частина їхньої продукції виглядає так, ніби створена спеціально для носіння напоказ. Чи так це є насправді, розберемося на прикладі Leilieve.

Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/74896/
https://www.intimo.com.ua/goods/70828/?c=48541

Трохи історії

І цього разу не обійшлося без магії, бо початкова назва бренду звучала як Magic Form. Це творіння належить подружжю Манікарді, які у 1961 році відкрили невелике корсетне ательє у Модені (цей регіон, вважається столицею італійської білизни). Молода та амбітна сеньйора Манікарді на той час мала значний досвід у моделюванні спідньої білизни

І вже перша створена нею модель корсету одразу мала успіх серед місцевих жінок. Більше того, спочатку у асортименті компанії взагалі було лише три моделі, проте попит на них не вщухав роками! 

Згодом творчий майданчик став занадто маленький для креативної сімейки, і вони вирішили будувати першу невелику фабрику. Наприкінці 70-х років компанія вдалася до інновацій, поєднавши мереживо з еластичною тканиною. Нові моделі бюстгальтерів уже активно продавалися по всій Європі. На той момент Манікарді обслуговували кілька найбільших торговельних центрів, серед яких паризький Galleries La Fayette.

Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/9706/

У середині 80-х до бізнесу приєдналися два сини засновників, і династія почала експортувати свою продукцію за межі Європи, замінивши назву на Leilieve. На новий рівень компанія виходить у 1991 році: окрім спідньої білизни вона запускає лінії одягу для дому та сну, а також купальних костюмів. Нарешті, у 2000 році компанія збудувала фабрику із сучасним обладнанням, яка працює і досі.

«Ми розпочали понад 40 років тому в Модені, але наша пристрасть не знає місця та часу. Сьогодні ми працюємо з тим сами натхненням, що у перший день», — зізнається генеральний директор Leilieve Серджіо Манікарді. 

Ключове слово елегантність

Один з головних принципів Leilieve — творити розкіш, доступну для всіх жінок. Слово «елегантний» повторюється у описах їхніх колекцій майже так само часто як люди замовляють каву в центрі міста. Дизайнери поєднують традиції італійських корсетних майстрів із креативністю нових тенденцій, та сучасними методами обробки. Серед них — розкроювання за допомогою лазера (який робить процес максимально точним) та використання ультразвукових швейних машин (завдяки ним шви виходять більш міцними, а вироби — більш зносостійкими).

Ще одна характерна риса — надзвичайна увага до деталей. Не забуваймо, що італійки дуже ретельно підходять до вибору спідньої білизни: можна сказати, це загальнонаціональний жіночий пунктик (про це я розповідала тут). Причому білизна має виглядати так, щоб її не просто не соромно показати, а щоб її хотілося показати.

Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/57136/?c=34966&vcf=1& 

Більше того, італійські жінки настільки шаленіють від моди, що нерідко змагаються між собою, хто краще застосує на практиці останні тренди.

Ось що каже з цього приводу модель Б’янка Балті, яка є обличчям Dolce&Gabbana: 

«Думаєте, що італійки так багато часу витрачають на створення образів для того, щоб подобатися чоловікам або підтримувати репутацію Італії як центру світової моди? Зовсім ні. Мода — це те, без чого ми не можемо жити, шопінг — задоволення, вулиці — подіум».

У тренді — незвичайні поєднання

А тепер поговоримо про ті самі цікаві деталі, які привертають увагу покупців. Як я казала раніше, найчастіше Leilieve роблять ставку на мереживо. Цього матеріалу у виробах бренду, мабуть, найбільше. Представлене воно у кількох видах, і передусім, це, елемент декору. Найпоширенішим дизайнерським ходом є розташування ажурного полотна поверх гладенького та блискучого, що надає речам особливі люксові нотки.

Ще однією родзинкою є вишивка. Завдяки цій техніці італійська білизна набуває особливого колориту, бо вишиті елементи додають етнічних мотивів, які наразі на піку моди не лише в Україні, а й в усій Європі.

Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/76741/?c=54116&s=138 

Іншу стильову особливість можна назвати поєднанням несумісних, на перший погляд, речей. Наприклад, сувору клітинку комбінують із декоративною квітчастою тасьмою.


Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/45061/?c=25059

А мереживо може так само органічно виглядати поруч із гладенькими принтами. Це виглядає співзвучно з трендовим ретро-стилем. Причому, здається, що італійці сильно ностальгують за 70-ми, бо у одязі та навіть білизні часто повторюються мотиви з тих часів.

Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/45196/?c=26326  та https://www.intimo.com.ua/goods/55259/

Що вже говорити про комбінацію принтованих тканин! До речі, тут художники Leilieve також не полишають свою пристрасть до мережива. Переглядаючи каталог, ми бачимо, як принт-імітація ажурного полотна в одному комплекті поєднується з грайливою селянською клітинкою і навіть зі східними пейслі («огірками»). 


Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/59477/
https://www.intimo.com.ua/goods/43111/ 

Зваблення — завжди і всюди

Але якщо описані вище суміші тканин можна назвати грайливми, то у арсеналі бренду є експерименти, направлені на чисте зваблення. Якщо точніше, на зваблення з елементами шоу. Бо, наприклад, моделі з сітки та кольорового мережива чудово носяться як нижній шар під розстібнуту сорочку або легкий піджак (зважаючи на погоду).

Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/69801/ 

Таку ж функцію можуть мати мереживні бюстгальтери з широкими лямками, які нагадують топи. До речі, цікава деталь: ці моделі мають застібку спереду.

Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/67498/?c=32388

Особливо у цій сфері слід виділити колекції весільної білизни, на яких бренд навіть спеціалізується. Так, протягом кількох останніх років жінки та дівчата чують від стилістів, що біла білизна потихеньку зникає як вид. Але це зовсім не так, і є сфери життя, за яких білосніжні комбідреси, трусики та, звісно, ажурні панчохи з підв’язками житимуть вічно.

Джерело: https://www.intimo.com.ua/goods/54625/?c=18&s=42&vcf=1 та https://www.intimo.com.ua/goods/36035/?c=562&s=98

Як бачимо, італійські дизайнери білизни мають доступ до невмирущого джерела ідей та експериментів. І їхній пошук не закінчується, навіть коли мова йде про одяг для дому та сну. Адже позиція італійок із цього приводу така: те, що ти знаходишся вдома чи навіть у ліжку — то зовсім не привід виглядати абияк.

І бренди, і клієнтки завжди по максимуму використовують жіночність речей, у які вони одягнені. І у цьому є своєрідний вияв їхньої сили. Любі мої дівчата, давайте візьмемо цей італійський прийом на озброєння: нехай наша краса буде символом нашої незламності і допоможе наблизити нашу перемогу.

Тримаймося!

Капризуля 

Додати коментар

Ваш адрес email не будет опубликован.