Моя дружина – справжній перфекціоніст. Поки все не буде ідеальним, вона не заспокоїться. Думаю, ви здогадуєтеся, на що перетворюється наш спільний шопінг. П’ятнадцять хвилин я вибираю собі туфлі/сорочки/штани/верхній одяг (потрібне підкреслити), зате моя кохана чотири-п’ять годин може підбирати одну кофтинку, а зрештою плюнути на все і піти ні з чим. Я, звичайно, трохи утрирую, але факт залишається фактом: вибрати ідеальну річ для жінки – нездійсненна мрія. Але невеликий відступ. У вільний час я люблю пограти у покер. Під час чергової гострої партії за звання чемпіона світу (принаймні я так собі уявляв) моя друга половинка вже вчетверте поспіль повернулася з бутіка з порожніми руками. Мова моя – ворог мій, тому я, як завжди, підколов її: «Невже так складно вибрати три шматки тканини на мотузочках?». На що отримав дуже гучну відповідь: «Нехай вибрати нормальний купальникзараз складніше, ніж отримати флеш-рояль у покері! купальник. Загалом сьогодні я майже повністю цитую свою дружину, зрідка вставляючи свої їдкі коментарі. Тож, уперед. Для людей, далеких від покеру, залишаю шпаргалку. Є розмір – Пара – шанс 42%
Два комплекти одразу – Дві пари – шанс 4,75%
Навіть якщо асортимент не надто до душі, відразу два комплекти. Так би мовити, дві пари. Тут, звичайно, постає питання, чи одягне вона колись ці купальники, але його зазвичай задає чоловік, коли бачить рахунок за покупки.
Зручний та приємний на дотик – Сет – шанс 2,11%
Навіть якщо розмір підійшов – не факт, що купальник буде зручним. Частобуває, то груди тиснуть, то тканина шорстка, то вбивчий шарм сховати нема де. Як каже моя дружина: “Купальник має бути настільки комфортним, щоб я навіть не помічала його присутність”. А від себе я додам, що так буває лише у двох випадках: або купальник справді зручний, або його хвилину тому змило хвилею.
Якісна тканина – Стріт – шанс 0,39%
Гарний колір – Флеш –шанс 0,2%
Якщо покерною мовою, флеш – це 5 карт однієї масті. А чим яскравіше масть, тобто колір – тим легше буде помітити панночку на пляжі. У всякому разі, так думають багато дівчат. Але підібрати цей колір – справа нелегка. То відтінок до шкіри не підходить, то обличчя старить, то взагалі «фу-у-у-у, як таке можна вдягнути?». У результаті все зводиться до питання: «А у вас немає такого ж, але з перламутровими гудзиками?».
Модний та унікальний – Фул-хауз – шанс 0,14%
У гонитві за модою та унікальністю жінка може пожертвувати навіть комфортом. Навіть якщо купальник третій і тисне, але такого більше немає ні в кого – існує велика ймовірність, що саме його купить жінка. Фул-Хауз, одним словом. Звичайно, якщо захопити купальник і поїхати на відпочинок у Забайкаллі, то унікальність забезпечена. Такого точно небуде ні в кого – писк моди, що вмирає, так би мовити.
Актуальний наступного року – Каре – шанс 0,02%
Навіть якщо зірки зійшлися, і куплений просто мега-класний купальник, то далеко не факт, що дівчина захоче його вдягнути і наступного року. Адже мода – звір непостійний. Сьогодні всі носять бікіні, а завтра – свімдреси. І зрозумій тут, що придбати. Тому багато хто не морочиться і купує, що подобається в цю секунду. Все одно наступного пляжного сезону новий придбати потрібно.
Все вищеперелічене – Стріт-флеш – шанс 0,0014%
Як ви здогадуєтеся, шанс підібрати «все в одному» настільки малий, що ймовірність бути з’їденою акулою під час відпочинку буде набагато вищою. Прямо як невловимий стріт-флеш. За всю мою кар’єру покериста він попався мені лише тричі. Думаю, варто згадати, що моядружина лише одного разу змогла підібрати купальник “все в одному”.
Недосяжний ідеал – Флеш-рояль – шанс 0,00015%
Це міфічний звір, якого ніхто ніколи не бачив, але його вперто шукають всі жінки білого світла, які їдуть на морський відпочинок. Я особисто розумію ці пошуки як казку: «Піди туди – не знаю куди, принеси те – не знаю що». От і шукають мільйони жінок «не знаю що». Такий купальник – це справжній флеш-рояль. Межа мрій та найсильніший аргумент на пляжі. Ось прямий такий, щоб усі чоловіки тільки на неї дивилися з відкритими ротами, а всі жінки істинно захлинулися від заздрості. Простіше навчити грати в покер мого папуги, ніж знайти такий купальничок. Найіронічніша іронія полягає в тому, що всі жінки це чудово розуміють, але продовжують його вперто розшукувати. Висновок
З усього цього я достовірно зрозумів одну річ: жінки ходять за покупками не для того, щоб купити річ. Вони отримують насолоду від самого процесу вибору. Це як жіноча рибалка. Адже чоловік може п’ять годин сидіти над поплавцем, не спіймати нічого і повернутися додому в хорошому настрої. А що – жінки теж так хочуть! А тепер сутнісно. У мене є спосіб, який спростить жіночу рибалку та збереже левову частку чоловічого гаманця. З його допомогою дівчата можуть розраховувати якщо не на флеш-рояль, то на стріт-флеш! Моя дружина, наприклад, підібрала собі купальник лише за 2,5 години. Це, я вам скажу, справжній рекорд! Так швидко вона ще ніколи не діяла. Тому рекомендую зайти сюди: https://www.intimo.com.ua/catalog/2/. Успіхів вам! Ярослав Цимбал